studioruigrok logo

Park Drentheland

De tijd voor jezelf in dit natuurlijke vakantiepark.

Een vakantiebungalow voor de investeerder die naast zorgeloze verhuur en rendement ook wil ontsnappen uit de drukte.

De drukke stedeling die wil opladen en de tijd geven aan zichzelf, vrienden en familie.

Maar in de drukte van de stad hier niet aan toe komt. Hierdoor missen ze tijd voor zichzelf en voelen zich daardoor gehaast en denkt hierover “ik wil echt even weg”.

stap 1 merkfundament
Merksessie (stap 1)

In de merksessie stelden we vast dat de doelgroep midden geld heeft, maar geen plek om de drukte te ontsnappen.

stap 2 merkfundament
Merkfundament (stap 2)

Tijd is het kernconcept wat de echte reden is voor de doelgroep om te investeren in Park Drentheland. Je koopt tijd.

stap-3
Merkmiddelen (stap 3)

Het merkfundament is uitgewerkt in een aangepast logo, brochure, impressies en gehele huisstijl.

stap 3,5 merkfundament

Samen bouwen (stap 3,5)

"De samenwerking met Studioruigrok voor diverse projecten verloopt zeer professioneel. De kwaliteit van de geleverde content is van een hoog niveau."

Aad Rekelhof, Vakantiemakelaar

“Het is erg prettig om samen te werken met een partij wie snapt wat de klant vraagt en daar adequaat en constructief op kan reageren. In het traject neemt Studioruigrok veel werk uit handen door zelf te schakelen met onze opdrachtgever. Kortom een zeer prettige partij om met een gezamenlijk doel voor ogen mee samen te werken.”

Ontdek andere projecten

Klaar om jouw nieuwbouwproject in de markt te zetten?

© 2022 Studioruigrok – bureau voor merkcreaties

KVK 04053470  IBAN NL31RABO0360871119  BTW 104591821B01