studioruigrok logo

Park Drentheland

De tijd voor jezelf

In opdracht van Park Drentheland geven wij dit project een vorm.

Een vakantiebungalow voor de investeerder die naast zorgeloze verhuur en rendement ook wil ontsnappen uit de drukte.

De drukke stedeling die wil opladen en de tijd geven aan zichzelf, vrienden en familie.

Maar in de drukte van de stad hier niet aan toe komt. Hierdoor missen ze tijd voor zichzelf en voelen zich daardoor gehaast en denkt hierover “ik wil echt even weg”.

stap 1 merkfundament
Merksessie (stap 1)

In de merksessie stelden we vast dat de doelgroep midden geld heeft, maar geen plek om de drukte te ontsnappen.

stap 2 merkfundament
Merkfundament (stap 2)

Tijd is het kernconcept wat de echte reden is voor de doelgroep om te investeren in Park Drentheland. Je koopt tijd.

stap-3
Merkmiddelen (stap 3)

Het merkfundament is uitgewerkt in een aangepast logo, brochure, impressies en gehele huisstijl.

stap 3,5 merkfundament

Samen bouwen (stap 3,5)

“Herold weet als geen ander hoe je een merk in de markt zet. Samen met zijn collega’s legt hij steeds weer een topconcept neer.”

Ontdek andere projecten

Klaar om jouw nieuwbouwproject succesvol te ontwikkelen en verkopen?

© 2022 Studioruigrok – bureau voor merkcreaties

KVK 04053470  IBAN NL31RABO0360871119  BTW 104591821B01