1987

De Haarlemse Jaap en Margriet Ruigrok starten vanuit een honderd jaar oude boerderij in Tiendeveen, Reklamestudio J. Ruigrok

In deze tijd was reklame (met een K) nog een ambacht waarbij veel handwerk geleverd moest worden. Met onder andere aquarel tekenen, letters zetten en collages maken hielp de oude meester, Jaap, bedrijven zich in de regio te onderscheiden.

1990

Herold stapt min of meer per toeval bij zijn vader in de studio.

Een dubbel geboekte afspraak zorgde ervoor dat Herold door zijn vader naar een aanvraag moest. En met succes. De onervaren Herold sleepte de klant binnen en begon zo als acquisitie en klantbeheerder in de studio. Op de foto: Herold en Jaap samen met Atie, de eerste werknemer van de studio.

1997

Tien jaar later neemt Herold het stokje over en slaat een nieuwe weg in.

Reclame werd nu met een C geschreven en prepress desktop publishing gebeurde nu hoofdzakelijk achter de computer. Herold begint rond deze tijd ook websites in zijn dienstenpakket aan te bieden.

2009

Herold slaagt voor de opleiding Merkmanagement aan de Rijksuniversiteit Groningen onder Andy Mosmans, zelf discipel van merkguru Giep Franzen

Het bureau is inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met 8 werknemers. Het evangelie van het merk verspreiden in Drenthe zag Herold als zijn missie. Hoofdzakelijk nog gericht op de B2B-markt wist Herold als één van de eerste bureaus in de regio merk-denken aan bedrijven geïntroduceerd. Het was in deze tijd dat Studioruigrok haar eerste vastgoedproject vorm geeft, project Trimbeets, in opdracht van Van Wijnen Noord.

2015

Team Studioruigrok wordt interim onderdeel bij Van Wijnen Projectontwikkeling Noord om de marketing en vormgeving van alle projecten op zich te nemen.

Onder de vleugels van Piet van Slochteren ontpopt de Studio zich tot een waar vastgoedkanon.

2019

Op eigen benen als specialist in vastgoedontwikkeling.

Nieuw team, nieuwe aanpak en een eigen (werk)wijze. Bouwend op het merkfundament, gestuurd door de klantreis, gedreven door creativiteit.

Een leadgerichte & dynamische aanpak om potentiële kopers te bereiken

Een Merkfunderingssessie legt het fundament voor een doeltreffende strategie waarmee we potentiële kopers effectief bereiken. Onze experts creëren een aantrekkelijke klantreis die de wereld van jouw vastgoedproject naadloos verbindt met die van de klant. We wekken interesse, bouwen aandacht op en smeden sterke banden.